Zvýšení ponorů na Vltavské vodní cestě

Účelem stavby bylo zabezpečit na Vltavské vodní cestě v úseku Mělník (ř.km 0,00) - Praha Radotín (ř.km 63,8) v rámci stávající plavební dráhy souvislou plavební hloubku 2,5 m (2,2 m ponor + 0,3 m marže), což umožní rozvoj a efektivnější využíváni této vodní cesty.

Klient

Ředitelství vodních cest ČR

Datum realizace

2014-2022

Investiční náklady

291 mil. Kč bez DPH

Pro stavbu k zabezpečení souvislé plavební hloubky na Vltavské vodní cestě v úseku Mělník - Radotín byla zpracována projektová dokumentace pro povolení stavby, zadávací dokumentace, dokumentace skutečného provedení stavby, související inženýrská činnost a autorský dozor.

-  Zvýšení ponorů na vltavské Vodní cestě– Říční část

 

-  Zvýšení ponorů na vltavské Vodní cestě – Část A - Horní a dolní plavební kanál PK Smíchov

 

- Zvýšení ponorů na vltavské Vodní cestě – Část B - Výústní část vodního toku Berounky pro přístav Radotínv ř.km 0,00-1,20

 

-  Zvýšení ponorů na vltavské Vodní cestě– Oprava prohrábek po průchodu povodňových průtoků (SO 02, SO 03)

 

-  Zvýšení ponorů na vltavské Vodní cestě – Zpracování projektu plavebního značení – Umístění signálních břehových znaků A.10 na most Legií

 

 

Naše společnost zajistila zpracování projektové dokumentace pro povolení stavby, zadávací dokumentace, autorský dozor, dokumentace skutečného provedení stavby, zajištění inženýrskogeologického průzkumu, inženýrská činnost.

 

Realizujte svůj projekt s odborníky

Naše zkušenosti a dlouholetá praxe v oboru zaručují, že váš projekt bude realizován s maximální precizností a ohledem na udržitelnost.